+Follow me or go Home ?
Nur Hazimah
Welcome

Welcome my awesome guest(s). This place is where I share my thoughts. Thanks for coming here.



Be talkative;
No harsh words please.Please give your real URL.And click enter once okay?Thanks.
Your IP is .

Credits;
Template is 100% made by Aulia Septiya
Inspiration: Ziera Sharplet
Edited by : Imah
Best view in Google Chrome


Im Her Teacher.
Saturday, December 3, 2011 // 1 sugarpuff

#Cute kan Onigiri HK nih!

Hi Peeps!Hari ni punya title macam ayat tak boleh bla jer kn?Okey takderlah.Ini Imah mcm nak promote satu belog nih.Ni belog murid saya.Okey bukan la murid sangat.Cuma saya yang ajar die melukis.Oklah , nanti saya ceritakan.Sekarang Jom terjah belog nih!

*Maaf takde gambar belog.

Name die Erin.Tapi itu bukan nama panjang dier la.Ok,tengok header pon dah tau die pandai melukis kan.Dier lukis memang comel.Muke pon comel!Die memang fast learner.Hari tu saya ajar die waktu die bermalam kat rumah saya!

Waktu tu Kakak saya buat parti Tahun 6.Syok kot.Semue orang tu saya kenal.Ade yang kenal tapi pening sikit.Yang lagi memeningkan ialah dua budak laki nih.Saya ni memang otak kecil.Jadi selalu tak ingat mane satu ni,mana satu tu.

Saya rasa gembira tengok anak murid saya dah berjaya.Saya bangga dengan dia.Okeylah ,Bye!Itu saja yang saya nak cakap.Malas nak cakap banyak-banyak.Sakit tangan.Bye!

P/S : Doodle dia memang comel!