+Follow me or go Home ?
Nur Hazimah
Welcome

Welcome my awesome guest(s). This place is where I share my thoughts. Thanks for coming here.



Be talkative;
No harsh words please.Please give your real URL.And click enter once okay?Thanks.
Your IP is .

Credits;
Template is 100% made by Aulia Septiya
Inspiration: Ziera Sharplet
Edited by : Imah
Best view in Google Chrome


18/3/2012
Sunday, March 18, 2012 // 1 sugarpuff

*Gambar yang takde kene-mengena.

Hohoho.Saya bukan Santa okey.Saya Hazimah.Banyak kali privatekan blog.Tapi mulai today,saya akan cuba unprivatekan belog nih selama yang mungkin.Tengok la blog saya sekarang?Okey tak?Header die takde tulis pape pon.Sebab saya malas nak tulis.

Kali ni,saya nak byat art trade banyak-banyak!Tutorial!Freebies!Promoting!Wee bestnye.Belog saya ni sikit sangatkan gambar.Saya kalau boleh nak tangkap gambar.Tapi saya takde benda untuk tangkap gambar larh.Nak harapkan NDSI,saya takde wire untuk sambungkan dekat komputer.Uwaaaaa!

Tahun ni,nak cuba buat cerita!Tak main la cerita-cerita cinta nih.Nak buat cerita lawan-lawan.Kan best!Woooooooo!Saya ni memang anime addict la.Lagi-lagi pasal yang lawan-lawan nih.Hahaha.Cerita nih nak buat cerita macam 'Avatar.The Last Airbender'.

P/S : Nak pergi siapkan barang sekolah untuk esok!Bye!